O kampanii

Celem kampanii jest wsparcie osób dotkniętych schorzeniem, jakim jest hipochondria. W Polsce temat ten jest poruszany rzadko. Jest to jednak problem, nie jednostki, a ogółu. Dlatego postanowiliśmy nagłośnić sprawę na skalę ogólnopolską.

Hipochondria to pochodna nerwicy, działa bardzo destrukcyjnie, prowadzi do depresji, nieraz do samookaleczeń. Wspomagana i “karmiona” jest każdego dnia przez media, reklamy, tabloidy, prasę. Prowadzi do chronicznego lęku przed śmiercią. Hipochondria jest problemem wielu z nas, o czym postanowiliśmy zacząć mówić otwarcie. Nasza kampania społeczna dotyczy konkretnej odmiany hipochondrii, jaką jak KANCEROFOBIA – czyli nieustanny strach przed zachorowaniem na raka. Docelowo fundacja będzie wspierać wszystkie odmiany hipochondrii.

Kampania Kampania Kampania Kampania Kampania Kampania

Zespół

Beata Banasik

reżyseria

Katarzyna Dorda

produkcja, stylizacje

Aleksandra Wróbel

zdjęcia, montaż

Maciej Chachoń

zdjęcia

Paweł Maruszak

fotografie

Kuba Bugała

muzyka

Igor Kukwa

model

Marta Markowicz

modelka

Michał Niedośpiał

model

Magdalena Olszewska

modelka

Łukasz Wójcicki

model

Maciej Starczewski

lektor

Kuba Mozolewski

retusz zdjęć

Magdalena Mrowiec

projekt logo

Yulia Yakushova

projekt plakatów

Sabrina Lounis

ubrania

Miejsce Poziom

studio foto

dodatkowe podziękowania dla wszystkich zaangażowanych: Edyta Kukwa, Karol Kukwa, Magdalena Gogolewska, Dorota Smith, Olga Czyżykiewicz, Kuba Kleban, Ilias Bulaienko

partnerzy